GE MIG HELG

Hemma, helt slut och helt trött, om de nu inte är samma sak. Hela kvällen har jag pussat och gullat med min lillkusin som åker hem imorgon, vilket jag inte alls tycker är nå kul. 
Nåja, även fast de är mycket jobb och min sambo har lämnat mig så har jag en ganska soft vecka framför mig. På fredag kommer min babe från Borås (KAN KNAPPT VÄNTA!!!) och i helgen ska de festas rejält. På söndag blir de grillparty och firning av min otroligt speciella kommande ålder. 19. Finns de nå tråkigare att fylla? Man får småångest över att året som 18 åring gick alldeles för fort, man får inte gå på systemet, man blir antagligen nekad på gutekällaren hela sommaren och det är inte någon bra siffra, (tycker formen är ful). De låter så litet när man bara är 19 också. BUU! Jaja, man är ju ändå 19.
Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0