MUM I LOVE YOUU

hejhejblogg.
Det är en halvtimme kvar på vecka 1:s söndag och jag är helt slut. Jag har fortfarande feber och känner hur min förkylning kämpar in i det sista för att hålla sig kvar. Kanske är de lite mitt fel också då jag var ute med vänner fast jag egentligen bara borde tagit det lugnt.
Jag tänkte uppdatera er lite kort om vad som händer i veckan för jag har ju faktiskt, konstigt nog några läsare som verkar bry sig en hel del.
Jaja, vecka 2 består av detta, en ganska tråkig vecka fram över men men:

Måndag- Skola+plugg+ibträning (får titta på eftersom jag ännu är sjuk)
Tisdag- Skola+Zumba+mysmidddag(?)
Onsdag- Skola+UF(?)+ibträning
Torsdag-Skola+fikamedvän+kvalitétid med syster
Fredag-Skola+fredagseftermiddagsmys+träning+ SOVA TIDIGT
Lördag-Match(om jag hinner med)+jobb+utgång/tjejmys/spelkväll?
Söndag-VILODAG, så jag tänker inte planera in någonting!

Hoppas ni har en lika lugn vecka som jag. Mina planer blir alltid ändrade. Nu ska jag krypa ner med mysigt sovsällskap, pusspusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0