KÄRLEK

Det tog inte lång tid innan jag hamnade i Uppsala igen. Jag älskar stället alltså, och jag älskar Linnea för att hon fixar så vi hamnar på lista, jag älskar att jag bara ska ligga i en säng hela dagen imorn, jag älskar att komma ifrån Gotland, jag älskar att veta att jag har världens bästa mamma, jag älskar att veta vart jag har mig själv, jag älskar att veta vad jag verkligen vill, jag älskar att dricka passoa med juice, jag älskar att jag har en marabou mjölkchoklad i väskan, jag älskar när jag vet att du vet vart du har mig, jag älskar när du säger saker rakt ut, jag älskar hur bra jag mår i uppsala, jag älskar mitt jobb hemma, jag älskar min kusin jonas som överlägset är världens bästa syssling, jag älskar stället birger jarl, jag älskar linnea.
pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0