DET ÄR SANT, JAG ÄR INTE ETT DUGG OSKYLDIG.

hejhejblogg.
Jag kom precis hem efter en hård start på dagen. Trots en superdupersur förlust så känner jag ändå glädje. Jag klarar mig bra själv. Jag älskar att spela och ta i allt man har, jag älskar att spela med Madde och Rebecka i min kedja, jag gillar att kunna sitta i omklädningsrummet och kunna säga "jag gjorde mitt bästa", jag älskar när jag kan övertala fler och fler till att vi ska göra något tillsammans efter matchen, jag älskar att äta på max när jag är hungrig, jag gillar att äta där med trevligt folk, jag gillar choklad till efterrätt, jag gillar att ha mammas kort trots att hon inte blir lika glad, jag gillar att få oväntat besök på kvällarna, jag gillar veckan som kommer, jag gillar att sjunga och skratta högt med min syster i bilen, jag gillar att vi ska ha träning imorn trots en kommande matchfri helg, jag gillar när mina bebisar somnar på min mage i soffan, jag gillar att dom luktar gott, jag älskar att dom påminner om bra tider, jag älskar min säng trots vissa klagar på att den är liten (120 cm), jag älskar att solsidan är ikväll, jag älskar att jag fick hela säsong 1 i julklapp, jag älskar att mitt rum är nystädat, jag älskar att utklassa min syster (okej, jag vinner ofta iaf) i dans på x-box 360 kinect och jag älskar att veta att det enda du tänker på och längtar efter är mig.
pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0