HÄR HAR DU MIG

Hejhejblogg.
Idag har det varit en upp-och-ner-dag som jag helst skulle vilja undvika att prata om. Därför tänkte jag vara egoistiskt nog och svara på lite frågor istället om året som var, larvigt men men :) (tycker att det är så sjukt kul att läsa andras så då vill jag göra samma sak själv).
Så, läs och analysera, för det här är de enda ni får idag ;)
Tillbaka till 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog tag i vad jag ville och åkte på praktik utomlands en månad själv!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hatar sånt, sätter man massa löften så blir det bara otroligt lockande med allt man inte får göra.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte vad jag vet, och det hoppas jag verkligen inte!
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min farfar gick bort när jag var på Mallorca.
5. Vilka länder besökte du? Italien, Finland och Spanien.
6. Är det något du saknat 2010 som du vill ha år 2011? Tryggheten tror jag, sen att bo med den man älskar själv och bara få ha sitt eget var underbart.
7. Vilket datum från 2010 kommer du alltid minnas? 5 mars och 17 september.
8. Vad var din största framgång år 2010? Oj, den var svår. När jag tog körkort, praktiken på Mallorca och jobbet jag fick på WS. Fast de största var när jag lyckades behålla alla mina betyg fast jag rasade hela hösten.
9. Största misstaget? Vill inte prata om det.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Kommer jag någonsin få tillbaka mitt immunförsvar?
11. Bästa köpet? Biljetter till washing machine party måste jag nog ändå säga, nej förresten, mina bebisar!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol. Alldeles för mycket.
13. Gjorde någon dig riktigt glad? Oh ja.
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010? Från och med du, Hotel California, We no speak americano.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Våren var den bästa någonsin, men hösten var den sämsta någonsin, blandat år kanske?
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på alla hemmakvällar och mys
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tjafsat med folk
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen, absolut.
19. Blev du kär i år? Nej men jag var det större delar av året!
20. Favoritpogram på TV? Halv åtta hos mig, utan tvekan!
21. Bästa boken du läste i år? Män från mars & kvinnor från venus
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, mamma uppfyller alltid mina önskningar! :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja, en lampa med italiensk design
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag hade en stor 18 års fest i ovädret mitt i sommaren!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Avslappnad och glad :)
29. Vad fick dig att må bra? Mathias och min familj. Frida från Mallorca.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jude Law, muuuums.
31. Vem saknade du? Jag saknade Mathias jätte mycket när jag var iväg, men sen kom ju han så då vart det inge jobbigt längre :)
32. De bästa nya människorna du träffade? Frida och Nikoletta från Mallorca. Underbara människor.
Ja, det var alla frågor :)
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0