NY VECKA, NYA NYHETER

hejhejblogg.
Måndag, måndag. Ny vecka med ännu mer spännande planer än veckan innan. Jag har haft en mysig dag, förutom den sämsta starten någonsin som jag inte ens kommer berätta om.
Fixade först in en lunchdejt efter första lektion, blev thaimat, sjukt gott. Sen vart det träning som stod på skolans schema och efter det lite fika med en mycket bra vän. Skönt att bara träffas och prata lite. Det behöver man ibland alltså.
Nu har jag precis landat hemma, fundera på att gå och lägga mig och sova en stund, och sen tagga inför en stenseriös träning ikväll. Egentligen borde jag ta tag i mitt rum, men när man sover på alla möjliga ställen hos alla möjliga personer så kommer man ju hem och bara packar om nya kläder och sånt, och då hamnar liksom garderoben i sängen, fast det inte alls är meningen, men på ett bra sätt. Jag får försöka komma fram till någon lösning som alla är nöjda med ;)
Jag lägger ut några bilder som gör mig väldigt glad och som påminner om något bra :)
Älskade saknade vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0