LIGHT

hejhejblogg.
Det är kul att se att jag har så många läsare jag har, mycket trevligt. Mindre trevligt att jag inte har så mycket vettigt att säga er men men. Ert val att läsa faktiskt.
Jag är fortfarande sjuk, alldeles för sjuk. Jag ska försöka ta mig till skolan imorgon tänkte jag, och eftersom jag behöver typ 12 timmars sömn så kan jag ju gå och lägga mig nu?!
Jag har blivit lite busig nu när jag är sjuk och gör saker jag inte borde (iaf vad andra tycker) och jag lever för kicken, nej men mitt liv är fan upp och ner alltså. Idag har det varit superbra, för jag har träffat två superbra personer som får mig superglad och pytte lite mer frisk. Imorgon ska jag på dejt också, ska bara kontakta killen först. :) nej men jag gillar honom alltså. Sen får vi se :)
Nu ska jag lägga mig i soffan och bara dö och njuta av att jag lever, för det är fan inte alla som gör. Sen ska jag vänta in halv åtta hos mig.
PUSSPÅER.


Ljushårig igen? - ja, jag tror fan det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0