Smsbok, riktigt roligt!

Jag fick lite fixartid över, så jag tog och rensade upp gamla meddelanden i min mobil, så fram med sms-boken (anteckningsbok där jag skriver in gamla sms som gjort mig glad) och uppdaterade lite. Herregud vad glad jag blir, så himla roligt att få se gamla sms. Alla borde ha en sån bok.
Idag när Marthina jobbade tittade jag förbi, gillade att hon såg duktig ut när hon satt där med sitt seriösa headset.
Jaja, nu blir de packning, promenad och middag. PUSS

Se här, haha så roligt när hon svarar och börjar snacka seriöst.
(Marthina jobbar som reseförsäljare åt Langley)


Fin bok med fina ord, för övrigt larvar Marthina sig..


Massa gamla roliga sms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0