Redan torsdag? Hallå?! - Helg snart

Vilken dag alltså, några i klassen + jag var och undersökte hotellet Nordic Sea för att själva göra en klassificering. Bra grej alltså, nej men de var faktsitk kul. Hotellet fick av oss 4 starka stjärnor då vi utgick från SHR:S kriterier. Efter hotellet gick vi vidare till Vapiano för att luncha. Första gången jag var där, och jag är helnöjd. Mycket god mat som passar till både lunch och middag. Jag åkte senare hem för att möta upp fina tjejer för shopping, lite julklappar och lyx till mig själv.



Här är några bilder från dagen, senare får ni bilderna från förra helgen.


Fina Emelie 1.


Fina Emelie 2. 


Var glad att jag änligen fick prova stället!

p.s Kan ni ana hur glad jag är att jag får besök i helgen av elektriker så de finns chans att fixa min tv?! Hallå kanaler, vart är ni liksom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0