Nöjd men sjuk

Yes, jag var mådde nog inte helt bra igår för idag är jag nämligen sjuk, överraskande att de är jag som blir sjuk igen. Förkylning och feber. Den är klar, ännu klarare att jag börjar få ont i lederna. Oh yes.
Jag är glad att jag har dom vänner jag har, igår pratade jag med en av dem bästra upp till 2 timmar, och efter att jag försökt somna om med feber nu på fömiddagen så hade jag missade samtal och fina sms. Ni anar inte hur glad jag blir och hur glad jag är att jag har er här i Västra aros. Oh ja.
Idag känns de ändå som de har vänt lite, pratade med mamma och pappa idag, dom saknar mig och jag saknar dom. Dem tycker att jag borde göra praktik utomlands. De tycker jag med. Tack för att dem ger mig den möjligheten med pengar och så.
Tack min lärare idag för att han gjorde min dag litegrann, fick tillbaka tenta-resultatet från företagsekonomin som vi gjorde förra fredagen i aulan. Wooohooo säger jag bara medan jag tar upp två fingrar i luften och gör en ful min på den. Jag fixade högsta betyget med galet bra poäng. Jäklar vad glad jag blir. Känns bra.
Så ja, nu ska jag försöka få i mig några tuggor mat, hitils säger magen nej. Men men. PUSS hörs senare.

(jag vet att ni har sett dem förut men jag kan inte få nog)

Marthina,  en av mina fina tjejer.


aww. Lite vänskap.
(Fast jag egentligen inte alls gillar de men börjar kanske tro att de finns.)


busfia.





Kommentarer
Postat av: Marthini

Asså, jag måste verkligen börja anstränga mig när det kommer till bilder. Detta är inte ok alltså! Men till tentan, WOO-HOO!

2011-12-06 @ 16:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0