Från vilja och idé till handling - HEJ SÄLEN!

hallå vänner, har vart de lite tyst. 
Jag har haft riktigt mysiga dagar här i V-ås. I tisdagskväll var jag och mycket trevligt sällskap på skybar för första gången, jag var väldigt imponerad måste jag säga. Vilket ställe och vilken utsikt. Visst att fåtöljerna var lite nersuttna men ändå, :)
Igår mötte jag upp Marthina på stan, vi tog en fika, utbytte skvaller och nyheter men slutade med företagsidéer. Om vi tar tag i det, de kommer blir grymt!
Jag är jätteglad annars, jag kör en spontanresa med ett gäng till Sälen över nyår. Kl. 10 imorgon blir man hämtad sen bär det av till en stuga. Jävlans vad party det kommer, sjukt kul!
Nu, dags för lite seriösa saker som plugg och förberedning av företagsfix. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0