Dags för tenta, I like!

Igår när jag kom tillbaka till klassen kände jag verkligen värme. Det finns personer där som säger vissa saker som går direkt in i hjärtat. I början kändes de konstigt att ge feedback till en person som inte var nära, men nu känns det bara bra i dem övningarna vi gör det i. Till och med några kom ihåg att jag skulle på min livs första dejt i söndagskväll. Haha. Ja. Ni ser ju här att jag har varit lite emot sånt.
Iaf, jag vill förmedla att jag har en sån himla bra klass, den är toppen. De gånger jag är borta och sen kommer tillbaka så värmer de lika mycket när något är uppmärksam, uppriktig och faktiskt bryr sig.
Stor kram till alla er i klassen.

Nu är det dags för tentaplugg, lite småtaggad är jag. Vi får se vad det blir. Jag är nästan ensam i hela villan, Lillasyster är hemma och är sjuk och ligger och sover med stängd dörr och jag sitter i köket och de enda ljudet jag kan höra är när mina tangenter knattrar och när mina små bebisar gnagar på någon gren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0