"Höjden av dumhet är när man gör exakt samma men förväntar sig ett annat resultat"

Skoldag nummer 2, de känns bättre och bättre. Har lärt känna en massa gulliga tjejer som är jättelika men ändå olik mig själv. Vi pratar om allt möjligt, som idag skulle vi fotograferas enskilt, då var vi några stycken som glömde bort de helt och satt och snackade löshår i en kvart. Haha, typiskt tjejer. Jaja, har jag dom här tjejerna omkring mig i två år behöver jag inte tveka på att jag kommer trivas. Dom är ursköna. 
Några i klassen följde med hem till lägenheten och så fikade vi lite, vi pratade så länge om allt möjligt att dom bara lämnade mig för en halvtimme sen. Sjukt kul.
Försökte ta lite smygbilder men de blev inge vidare..

Marthina och Maria


Emelie som kollar in min blogg på mobilen :)

Imorgon efter skolan ska vi dra till träningscentret några tjejer för att köpa kort, sen efter de blir de träning. 
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0