Så mycket intryck att mitt huvud är fullt

Första skoldagen avklarad. Vet inte riktigt vad jag ska säga, jag tycker de känns bra. De är svårt att stämma av lite med läge i klassen, intryck av skolan m.m. just för att man får så himla mycket intryck av allting. Jag är helt lycklig för att jag halvt vet vägen till skolan som jag sen ska cykla.
Iaf, utbildning känns helt rätt hitils. Underbart att komma till ett program där personlig utveckling står i fokus. Finns inget tak över vad som kan ske utan möjligheterna är oändliga och de är bara jag som avgör hur mycket saker och ting ska nyttjas. Kul tycker jag!
Klassen är otroligt blandad av personligheter och åldrar. De är tre killar och resten tjejer. Men de var typ vad jag väntat mig. En del tjejer har jag redan knytit konakten med och de ska bli kul att få lära känna ännu fler.
Nu på eftermiddagen tog jag en trip runt stan för att få lite mer perspektiv på Västerås. Jag besökte idrottscentrumet som ligger i Rocklunda där i stort sett allt finns. Så himla skönt att ha allt på samma ställe. Där kommer jag nog hänga en hel del.
Nu ska jag förbereda lite till imorn och ringa min mammut.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0