så jävla sjuk alltså, ge mig glass

Jag är sjuk, därför jag är hemma från jobbet. Febern har tagit över och mitt huvud vill inte sluta värka. Jag är trött hela tiden. Har sovit tio timmar i natt + tre timmar nu på dagen. Yes, jag är sjuk. Fysiskt.
När jag är sjuk så saknar jag, jag tycker så himla synd om mig själv. Jag måste verkligen må sämst i världen. Jag försöker försiktigt övertala en av dom bästa att komma hit. Va med mig ikväll. Tror doock inte han kommer nappa på det. Jag försöker typ slappa av, men de går inge vidare. Ångest och stress börjar komma också då jag inte har någonstans att bo tills jag börjar plugga. Dumt. De verkar också som en av mina vänner har svartlistat mig på telefonen då det varken går fram signaler eller jag få bara en tråkig röst tillbaka som säger att numret inte har en abonnent. JAG VET ATT NUMRET HAR EN ABONNENT, OKEJ? Och jag behöver faktiskt prata med den här människan. Hjälp mig. Jag ska inte bara ringa och säga att jag vill ha glass utan faktiskt också prata. Så låt mig komma fram.
Nu ska jag sluta flumma och försöka pilla i mig jättelite mat. Sen ska jag ligga hemma och deppa till jag får tag i min favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0