OH-papper som aldrig tog slut!

Har precis gjort klart alla saker som var tänkta för dagen. Först i skolan hade vi en gästföreläsare som var hjärnkirurg tror jag det var, någon expert på hjärnor på något sätt iaf. Väldigt speciella 3 timmar. Resultatet blev för min del, vetenskapen om att allt man gör, gör man för olika belöningar (hans toeri) sprak för att kopiera hans ord. Så ja, mer få de väl sprakas för att man ska må bra? + hur man snabbt byter overhead papper (helt galet hur många papper man kan ha, vi gjorde statistik..
Efter skolan tog jag och några tjejer en rejäl powerwalk runt stan på två och en halv timme. Snacka om att jag var trött, har ju typ inte tränat på hela sommaren! Men de var jättemysigt att se lite andra delar av stan och bara prata. 
Jag har precis kikat in mina drömlägenheter på lilludden som ligger precis vid vattnet!
Här kommer lite bilder från dagen..
En av alla oh-papper


Statistiken är korrekt, galet!

Fina lilludden (ursäkta kameran)


Supersöta Emelie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0