Jag är lite badig

Igår var en riktigt bra dag, jag och min fina vän uträttade massa välbehövda ärenden, sen åkte vi och badade i ett av kalkbrotten här på Gotland. Supermys, förutom när jag fick panik och fick för mig att det var sjögräs på klippstenarna, och kom inte upp. Men som alltid så löste sig det, efter ca 3 minuters gapskratt åt min töntiga panik så drog Ylva upp mig.
Jaja, kanske beror på att jag är lite, (betoning på lite) klumpig när de gäller att klättra.
Vi tog några bilder, särskilt när vi var som snyggast, så jag bjuder på dom!
Jättehärligt vatten!
Ylvis


En glad Gina


Vänner i 16 år nu..

Nu blir det att fixa mig inför kvällen, sen att möta upp söta Simona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0