JAG ÄR KREATIV, ÄR DU?

Hej. Idag mår jag som jag förtjänar. Men det var så värt det. Den alldeles för spontana grillkvällen blev jättebra. Det blev en ganska "lång" förfest som faktiskt höll tempo ändå. Värt och kul. Några spårar ju ur som alltid men jag är ändå nöjd. Väldigt nöjd!
Tyvärr har min kamera lagt av så jag tar ju nästan inga bilder alls längre, tråk tråk. Ni får leva med text.
Nu, lite för att straffa mig själv för att jag verkligen inte har gjort någonting alls idag, (jag har ätit massa kalorier med mysigt sällskap, och tack och lov att de är någon som har energi till att grädda våfflor. Alldeles för gott!) så försöker jag få igång mitt idéhuvud. Kreativiteten är inte alls på topp, men jag kämpar på ändå. Försöker skriva packlista till lägenheten. Jag ska ha med mig en hel del småsaker, och eftersom jag måste skriva upp allt då minnet är som en guldfisk så är detta otroligt nödvändigt. 
Listorna tröttar ut mig och jag vill ha sällskap nu. Jag har en bra film, någon som är på? :)
Jaja, igår jobbade jag min sista dag på hotel1, känns lite sorgligt. Jag är ledig fram till onsdag sen ska jag jobba lite på WS. De blir nice, men jag orkar inte prata om det.
Vi hörs imorn mina vänner,
tack iaf för att det var så många som kom igår, hade jättetrevligt. Och ja, jag är lite stolt att JAG nästan fick dit ett helt fotbollslag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0