Helt själv, kanske bra att börja vänja sig?

Nu har mamma åkt och jag är så ensam. Jag ska uppdatera er om hur läget är..

Jag stormtrivs i lägenheten, allt är ty nytt och fräsch och det är så fina stilrena färger på väggar och golv att det var rena drömmen att inreda den. De mesta går i vitt, vill att det ska vara ljust och fräsch. För ca tio minuter sen kom min himmelsäng på plats. Det blev så underbart bra att jag blir alldeles lycklig bara jag tittar på den. Jag är som ett litet barn just nu. Hyresvärdarna är toppen, jag kommer jättebra överens med dom så det känns tryggt. Ikväll var jag med och tittade på fotboll när en av dottern spelade. Mys mys men lite kallt.
Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, känner mig alldeles ensam och jag måste ändå sova relativt tidigt om jag ska upp till första skoldagen imorgon. Känns inte riktigt som om jag har koll på allt och jag är faktiskt lite spänd.

Jaja, jag ska ta fram lite mys och sen sätta på gossip girl för att slappna av lite.

Här kommer lite bilder på lägenheten, och jag har bara mobilkamera men de får duga!

PUSS

Myshörna/Vardagsrum


Matplats


Älskade säng



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0