Bara 3 dagar kvar!

Idag är mamma ledig, underbart att ha henne hemma. Jag behöver all hjälp jag kan få med allt som ska med. Min mamma är så söt. Jag ser hur hon anstränger sig för att visa att hon klarar de här med flytten och gör allt för att vara positiv, fast hon egentligen inte alls tycker att det är nå kul. Men men. Hon säger att jag kan få ta designsaker hemma bara för att hjälpa till och att det ska bli fint. Fick tillomed ta med hennes 6 armade ljusstake i 24 k guld som hon fick av sin mamma i present. Hon vill alltid mitt bästa. Aww, min mami.
Pappa tycker mer att det är kul att jag ska flytta, han vet vilken drivkraft jag har och vet att jag har alldeles för mycket av den för att kunna bo på den här ön. Jag pratade med honom att jag vill göra en av mina praktikpreioder utomlands. Jag har en kontakt i sydafrika på en vingård och skulle gärna vilja se deras struktur på de lilla men otroligt vackra hotellet. Pappa sa att han har lagt undan pengar så jag ska kunna åka. Aww, mina föräldrar är så söta. 

Kärlek till dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0