SÅ HÄR VAR MITT 2009!

Här kommer en sammanfattning av mitt 2009!

januari. En väldigt flummigmånad, jag fick en bra start på året, jag och Nic var mer än bästa vänner. Livet lekte på ganska bra, jag lurade er en gång om att jag klippt page om ni minns? Detta blev en Jina+Nikol månad!

februari.
Träninsmånad, var väldigt aktiv på innebandyn, kanske för Mathias skull, man vet inte?! Iaf, några dagar innan jag åkte till fjällen i slutet på denna månad hade jag och mathias träffats. Jag längtade hem som en tok när jag var där uppe i norrland och vi pratade i telefon hela dagarna. Störtkär? - ja de kan man väl lugnt säga.
Jag och Nic hade också 2 år i trogen vänskap. :)

mars. Min och mathias månad. Femte mars var datumet. Jag, mathias, Nic och David skulle till fjällen, det mesta var bokat och klart då den dåliga nyheten kom, M fick inte ledigt. Stanna hemma blev det för oss. :( Efter det längtade jag och N nästan hela tiden bara till 7 veckor framåt, PORTUGAL!

april. Jag gav mycket av min tid till Mathias. Vi firade hans födelsedag och jag och Nic tog en trip till stockholm för den vanliga vårshoppingen. Min dåvarande babe försvann också till Egypten. Detta var en riktig partymånad  Jag minns att den här månaden var också väldigt tuff. Allt handlade om att vinna och försvinna. Jag kan inte avgöra om de var en bra eller dålig månad.

maj. David fyllde år. Wiee! Äntligen var tiden här, jag och Nic skulle åka på våran första semester tillsammans. I två veckor drog vi iväg till paradiset i värmen och bara levde livet, det var nog allt vi gjorde? Alla galna saker som hände stannar nog där..?

juni. Skolavslutning, sommarlov. Ett sommarlov med jobb. jag var ledig i nästan hela juni, bara umgicks med familjen och tog vara på livet. På kärleksfronten var det inte lika lovely. Det löste sig sen. Tack och lov. En sak har jag klart för mig efter juni månad, jag hatar midsommar. Givetvis fanns Nic där hela tiden.

juli. Min egen favoritmånad, såklart för att jag är julibarn. Förutom min egna dag, och alla underbara vänner och presenter så jobbade jag mycket. Pengar pengar pengar.

augusti. En månad jag verkligen inte kan ta vara på, ser bara hur nära man kommer skolstarten. Jag hade egentligen en underbar månad. Jag och Mathias åkte ner på södra gotland till hans sommarstugor med massor av härliga vänner och bara njöt av värmen. Jag och nic hade en bra månad också. (Nämner henne ofta för att hon var en viktig del av mig). Jag ska inte glömma att nämna mina fina middagar med familjen och vänner.

september. Någonting spårade väl lite, jag gick min egen väg och rakt ner i en mindre svacka. Slutet av månaden åkte jag till Egypten på praktik med Nic. Den var bra. Saknade Mathias sjukt mycket. Kunde väl inte riktigt njuta av tiden där.

oktober. Min sjukmånad. Det skulle vara kul att se hur mycket jag var frisk i den här månaden? Drog ju hem de ena och de andra från egypten. MYS!

november. Vad hände i denna tråkiga månad? Jag tog vara på familjen mycket, Linn min syster fyllde år och vi hade kalas här. Jag tränade och försökte komma igång efter min krasch. Kom upp på fötter tillslut. Jag lämnade mina närmaste vänner helt. Kände väl inte riktigt att jag passade in.

december. Början på december var sämst. När jag väl kommit upp på fötter och skulle ta nya tag var jag tillbaka på ruta 1 igen. Kraschade helt, det avr som att jag inte ville öppna ögonen igen. Hela julen, advent och december bara rann iväg. I slutet av december drog jag till Milano. Och det var så fruktansvärt skönt att få ladda till ett nytt år, bara kom iväg och få umgås. Nu är jag här. På fötter igen, och är mer självständig än vanligt. Tack och lov.

heejje. pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0