NEJJ

Älskar man inte livet när man precis har dammsugit och tappar alla popcornkärnor på golvet
Älskar man inte livet när man har varit sjuk från en hel innebandysäsong, bestämmer sig för att träna en gång, och faller tillbaka på ruta ett igen
Älskar man inte livet när man åker till läkaren, blir undersökt, och dom säger att det är nog värre än vad jag trodde det skulle va
Älskar man inte livet när man går till skolan, kommer in för dörren, ser hur dagen ska starta och vill bara vända hem igen för att man inte tillhör eller trivs med männsikorna där
Älskar man inte livet när man måste försöka att dricka något sorts naturläkemedel som kallas tranbär men de verkligen inte går att få ner
Älskar man inte livet när det enda som får livet att gå runt är min familj och min pojkvän
Älskar man inte livet när man bara längtar till en gammal vän där det är ett hav i mellan oss
Älskar man inte livet när man blir som luft för vissa
Älskar man inte livet när man inte vet hur jag vill prata med min lärare om hemundervisning, det hade varit det absolut bästa, slippa va där, slippa se allt, slippa känna sig så fruktansvärt ensam

Svar, nej fan heller att man gör. Är det nått jag älskar så är det min mamma.

Kommentarer
Postat av: sara,

finns alltid här för dig gumman <3

2010-01-13 @ 22:19:31
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: sara.

hehe nedu de är min söt! :) köpt på carlings så har den blommigt mönster inuti :)<3

2010-01-15 @ 14:51:54
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Hanna

Dumma Gina :( Nu ska det blir ändring på det här! Skall inte lämna dig en sekund! Du kommer inte ens få gå på toaletten själv... Fattar du. Hannupannu lämnar dig inte <3

2010-01-18 @ 21:47:27
URL: http://foooxy.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte lätt när man inte älskar sig själv

2010-02-12 @ 15:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0