OCH DÄR FÖRSVANN DU

hejhejblogg.
Ja, jag börjar precis som förut, kom precis hem. Jag hade en underbart bra lördag, men jobb med UF, kvalitétid med mamma och en jobbkväll på Wisby Strand, och sen får man tacka för det trevliga sovsällskapet. Great.
Idag känner jag mig typ som en ny människa. Så det här kan faktiskt bli ett positivt inlägg. Känns som att jag har brutit mig loss från något som inte alls var jag. Så här står jag, glad för att jag tar mig upp, åter igen.
Alla som känner mig vet att jag blir galet sprallig bara tanken av att åka bort. Och nu så, efter ett myssamtal igår med en gammal vän bestämmer jag mig för att dra på jullovet, en helg, 4 dagar, en vecka, spelar ingen roll. Jag ska iväg, och just nu lutar det mot en partyvecka i sälen med gamla goda vänner. Kanske är eller låter det för bra för att vara sant. Sitter och tittar lite på tåg och bussar. Jag vet att jag har bil om det skulle vara så. Känns helt sjukt bra!
Jag funderar på att om jag tar bilen, kanske att mina små bebisar kan följa med upp? Jag kommer inte klara mig utan dem! Och alltså, min vän är en djurvän, så jag lovar att han skulle bli glad om jag med dom upp. En sak jag får återkomma till..
Ännu bättre blir det, jag har en riktigt skön vecka framför mig med träningar, match, julhandel och filmkväll med en otroligt bra vän. Jag hoppas att alla planer faller in, för då har jag bara saker att se framemot. Jag älskar när man har som små delmål man ska göra, det blir så mycket enklare att bara ta sig genom allt som försöker stjäla energi av en.
Nu faktiskt, blir det plugg sen får vi se vad eftermiddag/kvällen vill erbjuda!

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0