"VAD ÄR DET FÖR BILD DU HAR SATT IN!!!"

hejhejblogg.
Torsdag idag, och det är bara 1 dag kvar tills vi åker, även om det bara är för helgen så ska det bli skönt att komma iväg! Idag känner jag mig slut, förkyld och allmänt nere ( kanske för att jag har feber ), man vet inte. Träningen igår tycker inte jag gick något vidare, jag var så seg.
Dagens planer är att åka hem till lummelunda, MYS! saknar min mamma, fast jag träffade henne igår. Men ändå. Ikväll blir de middag med hela familjen sen ska jag och mamma boka biljetterna till egypten.

Innan lektionen börjar nu så ska jag också nämna att jag fick klagomål i morse av Nic, Julia och Linnea, antar att det var bilden som inte alls var populär. Jag som tyckte den var sötnöt. Men nu, work work work!

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0