DU KOMMER ALDRIG IFATT, ALDRIG

hejhejblogg.
Idag är det en toppendag, nej men det känns så iaf. Slutade tidigt, lunchade med Madde och Tilda i laget såklart Nic också. Mamma hämtade mig sen tog vi en runda på stan, köpte lite inredningssaker till lägenheten, kan inte hålla mig bara. Är ni ännu mer nyfikna så kan jag avslöja att färgerna blir svart och vitt, klassiskt. Men snyggt snyggt.
För tillfället sitter jag uppe med tio olika flygsidor, jag har nämligen en äcklig talang av att hitta bra resor. ;) Så nu ska lite korta saker kollas upp sen så ska jag boka min och nics långresa. Jag blir mer spänd ju mer jag tänker på det, men det ska bli lärorikt och roligt :)
Ikväll är det träning, känner mig inte alls så taggad eftersom förkylning tagit över, men men, jag ska göra mitt bästa ändå, mhhhm.

Helgens planer är redan spikade. Jag och Mathias ska bila till Göteborg då vi tar Ikea på vägen. Älskar det. Frågan är om han åker för shoppandet eller umgänget, jag åker iaf för att shoppa. :) Det ska bli jätte mysigt, vi ska bo över båda dagarna på något ställe nära Göteborg. Jaja, nu ska jag sluta att skryta om mina perfekta helgplaner. Ni får några mixbilder istället så hörs vi kanske senare, pusspåer.

- Fest? nej, skolavslutning!


mysmys, baby!


Vemdalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0