MAN TROR ATT MAN VET

hejhejblogg.
De känslosamma inlägget igår kommer att vara kvar, wiee för er, då kan ni ju läsa det gång på gång. Idag vet jag inte hur det är. Allt är så konstigt med allt. Antagligen så känner du mig allt för väl för att veta hur det ska knäcka mig, för du lyckas, stort, utan att ens anstränga dig. Det är typ hemskt att se, hur du sågar igenom hela väggen jag just byggt upp. Men men, jag ger mig nu, jag är en sådan person som har otroligt svårt att ge upp, men förvånandsvärt så är jag redan vid gränsen. Jag tar steget. jag ger upp.

Jag längtar till jag träffar min mamma idag, måste prata, berätta och bara umgås.
Bloggar senare, pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Lisa

oj, tänk ändå om jag kunde ha en sådan kontakt med min mamma. Dock fungerar inte de just för att vi ligger på helt olika nivåer hela tiden... =/ Kul att se dig idag iaf! =) <3

2009-09-17 @ 14:53:17
URL: http://troublemakergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0