UPPDATERING FRÅN EGYPTEN

hejhejblogg.
Ja ni ser rätt, jag bloggar från egypten, inte dåligt va? Det bästa är att jag sitter på hotellrummet i sängen med bärbara datan framför mig med ett jättesnabbt internet som vi ska ha i en månad framåt. Underbart. Stället här är underbart.
Flygresan gick bra, efter 24 timmar var vi äntligen framme i hurghada kl. 6 i morse. Nu, efter middagen känner man att huvud inte alls hänger med lika bra. Vi ska snart sätta på en film och sen krypa ner i våra stora sängar :)

Shit, det är helt sjukt varmt här, minst 22 i vattnet också. Så vi har faktiskt badat idag, jag och nic :)
Hela staden och hotellet är sagolikt fint, palmer och tropiska blommor så denna by ger ett intryck av västindien litergrann. Vi har stora buffér 3 gånger om dagen där de finns massvis med mat och efterrätter, tropiska frukter och alltid nybakat bröd.
Vårat rum är jättemysigt, enkelt med fräscht badrum och så, gymmet och spa:et ligger under oss så allting är otroligt nära. :)
Vi blir båda behandlade som om vi var kändisar här, alla är jätte välkommande. :)

2 Lördag morgon börjar vår praktik, ska faktsikt bli jätte spännande :)
Här kommer lite bilder som vi tagit på resan, mest slarvbilder men de kan vara kul med lite färg i bloggen. Innan de vill jag tacka personen som gästbloggar, gör ett otroligt jobb, det är inte vanligt för mig att ajg sitter och skrattar för inläggen av min egen blogg.

TA HAND OM ER! SES SNART!

Pusspåer. 


Frukostutsikten på ena sidan


Hotellets egna strand

Såhär snygga är vi kl. 7 på morgonen efter 24 h flygresa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0