UPPDATERING EGYPTEN 3

Hejhejblogg
Tack för en ny uppdatering min kära gästbloggare, det var verkligen på tiden. Skärpning där, nej men du ska haa jävligt mycket cred för att du gör detta. Du har också gjort mig och nic till ett par väldigt besatta läsare ;)

Nog om de, nu ska jag berätta om mitt underbara, oklara liv här i varma djungeln, skämt åsido eftersom vi bor i öken :P Praktiken är otroligt bra, jag kan ta ett exempel på en vanlig dag här i varma egypten.

  • Väckning kl. 07.45
  • Frukost kl. 08.15
  • Praktik börjar kl. 09.00 (Imorn ska vi ha guest relations, där man bokar utflykter och hjälper våra gäster med information och guideturer) Detta pass håller på fram till kl. 12.00
  • 12 - 15 Lunch och rast om så vi ska få chansen att sola, Detta gillar vi mycket.
  • Forts. praktik 15-17 imorn ska vi vara i Health club (Man håller koll på gymet, spa:et och massageavdleningen samt skönhetssalongen). Vi kommer lära oss bokningssystem och vara mest på Front Office (receptionen, guest relations)
  • Gymet 17-1830 ca, sen dopp i poolen
  • Middag mellan 19-22
  • Showtime 21.00
Imorn anordnar också hotellet ett stort poolparty hela natten, håller vanligtvis på mellan 23-07, men vi ska ju upp så vi får nog bara gå förbi och kolla läget :)

Här kommer några av dagens bilder..

Vi åker TUKTUK!


Showtime


GINA

som jag sa, alla bilder på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0