UNDERBAR KVÄLL I LUMMELUNDA

hejminavänner.
Tycker faktiskt det är jätte kul att många av mina gamla läsare är tillbaka,
Vaknade i morse i min egen säng, hur underbart var inte det? Väldigt ensamt måste jag säga när man är van att vakna med någon annan. Men Jag vaknade iaf av att mamma ringde och väckte mig, hade försovit mig men hann med bussen ändå.
När jag var i stan halv åtta så stack jag ut och träna, fick en rejäl promenad och var typ helt slut, efter de skulle man kasta sig på cykeln mot skolan och börja dagens lektion. Idrott med tema löpning. Nice, det hade ju inte alls jag glömt bort :P

Jag måste berätta att igår började jag prova kläder som vi ska ha på hotellet i Egypten, då kommer verkligen tankarna fram att vi verkligen bara åker om 12 dagar. Typ glad och pirrande känsla men ändå saknaden är med liksom. Mamma hör starkt till de sista ordet. Iaf, vi ska ha vita skjortor och svarta höga kjolar, fint fint. Jag tror de kommer bli bra.

Jag skriver senare i eftermiddag, och eftersom internet nu funkar i lägenheten får ni bilderna sen helgen i Göteborg. GREAT!
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0