SÖTNÖT!

hejhejblogg.
Jag ska faktiskt börja med att säga att igår var det en klockren kväll, jag tog det så himla lugnt och myskvällen men M&M alltså mathais och mamma var en perfekt myskväll. På kvällen hämtade vi Chip, han sover över så han fick också vara med på våran toppenkväll.
Idag stannade jag hemma från alla aktiviteter, känner att jag behöver all tid i världen för att packa inför denna långresa. Mami står och stryker skjortorna vi ska ha på hotellet och tvättar mycket av mina kläder. Jag börjar bli otroligt spänd inför resan :)
Snart är det väl kanske dags att göra iordning sig för kvällens planer, party party. Innan det, ännu en mysig familjmiddag. Kanske laddar upp lite bilder på hur jag sak se ut, har bestämt mig för en ganska avslappnad men ändå rockig outfit. Vi får se om jag lyckas. Pusspåer. Här är en bild på min babe.


Kommentarer
Postat av: Nicole

sv: Tack så mycket:)

har din dag varit bra då ?



love

2009-09-19 @ 18:34:01
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0