ÖVERBLICK FRÅN HELGEN I GÖTEBORG

Hejhejblogg.

Nu har jag inte bloggat på hela helgen, och det har jag faktiskt en förklaring till. Som ni vet så var jag och Mathias i Göteborg över helgen, och hans internet var nå strul med så jag har inte alls haft möjlighet till att blogga. Jag vet att alla ni klarade er ändå :)
Jag har haft en helt underbar helg, på alla möjliga sätt, shoppade inredning som bara den till lägenheten, så när jag vaknade i morse stod de stora IKEA kassar precis där jag skulle gå. Jag vet att det kommer bli toppenbra med allt. :) Jag vill bara meddela en sak till alla som har pojkvän, nu ska jag verkligen inte dra alla killar över samma gräns, alla är ju inte direkt som m, men faaan, ta med er mamma, vänner eller något annat än eran pojkvän till IKEA. Mathias stil var ungefär så här: "Jag provar sängen medans du kollar, säg till när vi ska gå vidare", eller när jag frågade om hans åsikt, : " alltså jag vet inte, den var väl fin, bestäm du".. ahhh vad mycket respons man fick. Haha, nej men kul var det ändå :)

Sen hade vi som sagt ett halvår i lördags, min present till honom blev succé, hade köpt ett helt sätt med parfym, deo, och duschcreme. :) Jag blev helt förvånad av presenten jag fick av honom, men jag vet ju hur mycket kärlek han har till en innebandyklubba, så jag tyckte det var jättegulligt av honom att ge mig en så slipper jag låna honoms gamla x-klubbor. Jag menar, han kan ju det där betydligt bättre en mig! Jag fick en rosa, superfin. Kan skriva ut namn och modell på klubban om de är någon som är intresserad :)

Nej, nu får jag nog återgå till skolarbetet och göra mitt bästa. Bilder från resan laddas upp inom kort, pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0