NYTT NYTT

hejhejallaminamassläsare.
Nu var det några dagar sen jag skrev, det har hänt otroligt mycket tills dess. Bara för att jag är så lat och inte orkar tänkte jag att jag skriver upp allt i punktform. Först så ska jag bara säga att jag är jätte trött och ni får ursäkta språket.

  • Helg sweet helg, min helg har varit koas men ändå underbar, helger är ju underbart? I fredags fick jag min present av mathias, som innehöll massage med oljor av, hmm kom inte ihåg vad hon hette, sen var det middag på det, munkkällaren. Hur mysigt som helst :)
  • Var på sävefesten i torsdag, det var en riktigt flopp, m tyckte väl att jag var störd när jag ringde efter en halvtimme och ville hem, varför gick jag ens i, var ju mer taggad på skolan dagen efter..?!
  • Det är nu helt klart att jag och Nic åker till Egypten en månad, avresedatum är 22 eller 23 september och kommer hem en månad efter det. Vi ska ha praktik på ett hotell i El gouna och det kommer bli hel bra. Längtar, men hur ska jag klara mig utan Mathias?
  • På tal om mathias, allt fungerar som de ska i lägenheten, bästa som finns att få träffa honom varje dag.
  • innebandyn har dragit igång vilket är jätteskönt, känns underbart att få träna igen.
  • Idag ska jag träffa Sara, och vi har lika kul varje gång.
  • Jag och Jon ska snart ha musikkväll, tycker faktiskt att vi ska ta tag i det där snart...

Och hej vilket tråkigt inlägg. Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0