NYASTE

jahopp. m skulle tydligen se sporten här hemma hos sina föräldrar så då kan jag lika gärna passa på att blogga lite och berätta om dagen. Jag har ju varit ledig idag från skolan, var så himla skönt. Vaknade vid tio tiden, tog en frukt och tog sen första träningspasset. Sjukt skönt verkligen, sprang från södertorg till snäck och tillbaka. Satan va trött jag var alltså, ingen kondis alls. Inte okej. Efter det blev de lite stressigt, hoppade in i duschen, gjorde mig i ordning och mötte upp Supersötsara och hennes pojkvän för att äta lunch. Dom var ganska bakis efter gårdagen men eftersom jag hade en lugn hemmakväll med m så var jag lite mer på topp än vad dom var :) Sen träffade jag Stina, hon är en liten busunge alltså!

På eftermiddagen tog jag det lugnt, fixade lite i lägenheten, m kom hem från jobbet, hann träffa han en stund innan han skulle vidare på träning. Jag vet inte vad som hände sen men jag blev alldels låg av ensamheten så jag skickade ett sånt där larvigt sms till sara "hej, kan du inte komma hit snart? känner mig alldeles låg. :(". Efter en halvtimme var hon i lägenheten och så glömde jag bara bort allt de jobbiga. Jag älskar den energin hon ger mig!

Nu ikväll efter ib-träningen har jag inga planer, Ska väl kanske lägga mig i sängen och bara ta det lugnt sen när vi kommer hem. Jag saknar min mamma. Så lyckligt lottad jag är får jag träffa henne imorn.

Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Saraa

Söta Gina då, alltid lika trevligt att vara vid dig :) puss! :)

2009-09-09 @ 23:50:39
URL: http://saarasegerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0