NU BÄR DET VERKLIGEN AV

hejhejbusungar!
Det här är nog sista inlägget för mig ett tag, nästa gång jag bloggar är jag i egypten, men bara för det så betyder de inte att min blogg är nere under tiden. Såklart kommer jag ha en gästbloggare, som kommer vara anonym, vilket innebär att det är bara jag och personen som vet :)

Just nu sitter jag på flygplatsen och bloggar, inne på kontoret. Lite VIP känner jag mig ändå ;) Snart ska jag ut i hallen och möta upp Nic, känner nu hur det pirrar lite inför resan.
Vill bara säga att alla ska ta hand om er här hemma, så ses vi ju snart igen, en månad är ju trots allt inte så mycket ändå!

Tack igår för en underbar kväll babe, kommer sakna dig så jag får ont i magen. Pusspåer!


Kommentarer
Postat av: Sara.

Ha det nu så himla fantastiskt gumman i Egypten!Ni får nog de helt underbart!:) Ta det nu lungt med spriten o va rädda om er så ses vi om en månad! love U<3

2009-09-23 @ 18:43:17
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0