HEJ JAG HAR EN BRA DAG IDAG!

helllublogg.
Hjälp vilken dag de ha varit, egentligen startade min dag toppenbra, gick upp i morse vid 6 tiden för att göra frukost åt m, myste med honom ett tag sen skulle han iväg och jobba. BAD. Men sen bröt allt loss. Min klocka ringde inte så jag försov mig till 20 min innan lektionen började. Det var bara att kasta sig iväg på cykeln göra det bästa av situationen, när man väl kommer till skolan så är det prov på en bok som man knappt läst. Oh nej. Och allt bara fortsätter. Värre värre.

Idag ska jag hem till lummelunda för mys med mamma, tänkte träna innan det men skulle lika gärna kunna göra det hemma. Ikväll finns det bara ens sak som står på schemat, PLUGG. Nice va, nej inte direkt.

Nu orkar jag inte dränka er med negativitet, ha en bra dag. Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: ÅsaLisa

hej fina du:) vill bara säga igen att det var jättekul att träffas, märkte hur mycket jag saknar dig, kramar<3

2009-09-16 @ 19:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0