gina har tatt in förstärkning, gästbloggare på plats

Hej allihopa!

Nu har grundaren till denna blogg tagit några veckor ledigt från det blå-gula landet och det regelbundna skrivandet, så jag ställer upp och håller denna sida vid liv medans hon är borta. (Ska bara flika in med att jag hoppas att hon och hennes kompis nicole får det toppen i egypten. Ja är inte avundsjuk allllls, bli bruna ni! och bada och sola ni! ja bryr mej inte.....). Men som sagt är jag gästbloggare. Varken jag eller gina kommer avslöja vem jag är, det blir roligare så, för oss två iaf. Men jag kan ju ge er lite info så ni vet vilken planet jag kommer ifrån att jag varken hör till dom med hårförlängning ner till knäväcken eller dom med lika långa skärsår på armarna. Nej, jag är någon helt annan. Jag kan dock erkänna att jag gett mej in på detta skrivuppdrag utan några förberedelser överhuvudtaget. Jag vet varken när eller vad jag ska skriva, men det ska nog lösa sej, sålänge jag gör något av mitt liv ska jag nog kunna dra ner några rader om de. Men idag har tyvärr varit en sån dag jag inte gjort mycket alls. Jag vaknade mycket senare än vad jag skulle och insåg snabbt att jag försovit mej, riktigt jobbig situation asså.. Så min miss på morgonen förstörde hela dagens arbete och planer. Dagen har därför spenderats åt mycket tv/dator-tittande, ringande och fixande hemma. Dryg dag. Kändes som en såndär hat-söndag, när man verkligen inte gör ett skit och timmarna går lika segt som mej mot usain bolt i 60 meter. Kvällen får istället innehålla lite mera angagemang med träning (askul) och pluggande (asboring).

De här får räcka som en mjukstart på detta gästbloggande. Jag skriver vidare imorgon!
Lyckospark i baken på mej att jag inte försover mej imorgon också, risken finns nämligen..

hejsvej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0