FLYGET GÅR IMORGONBITTI

godmorgonblogg.
Jag sitter i skolan, held död. Så jävla trött man kan va alltså. Och vilken dag jag har framför mig, nästan inte okej alltså. Var tvungen att åka in till skolan och göra prov nu på morgonen (behöver inte vara i skolan egentligen, alla andra är ju på pratik!), känns skönt iaf att ha de gjort innan vi åker. Jag har tusen saker jag ska fixa med idag, jag hoppas jag hinner! Jag har iaf inte hunnit fått resfeber än, så mycket att tänka på hela tiden..
Helt stört nu, jag kan inte föreställa mig att jag ska vara borta en månad, med bara Nic. Min söta nic.

Min dag igår slutade speciellt, jag var helt nere hela kvällen för att det sket sig med några planer. Mathias skulle ha kommit ut efter jag hade tränat och sen skulle vi ha våran kväll igårkväll. Sen lämnar han återbud,kunde inte fixa bil och inte komma..Vi skulle ha myskvällen dels för att jag åker och dels för att ikväll skulle han träna hela kvällen. Lägg märket till ordet skulle. Igår helt plöstligt när jag tagit bort sminket, borstat tänderna och var klar för att sova stod han där i dörren, med choklad(!). Gissa om jag blev rädd, han bara dök upp från ingenstans. Ni som känner mig vet att jag inte bor i stan och att de är en bit ut och jag borde ju ha märkt när han kom med bilen. Men icke. :) Oh inte nog med det, alla hans 2 träningar + den han är tränare för (alltså min ib-träning som jag tänkte hoppa över) ställde han in ikväll för annat. Han har tydligen fixat inhoppare och allting. Så i eftermiddag, kommer han direkt efter jobbet. Ja, jag har den bästa pojkvännen.
Men innan detta händer ska jag hem till min favoritvän och säga hej till hennes små systrar, och såklart umgås med henne.

Nu kanske det är läge att gå upp till Kjellee min härliga mattelärare och be om de eterlängtade provet, önska mig lycka till! Pusspåer..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad underbart det där lät! Glad att det fixade sig :) Ha det nu så underbart! Pusss <3

2009-09-22 @ 14:44:29
URL: http://foooxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0