UPPDATERING EGYPTEN 4

hejhejblogg.
Nu kommer ytteligare lite info härifrån Egypten. :)
Idag har vi varit lediga från praktiken, tur det från kvällens utgång. Haha kvällen var riktigt lyckat, vi var först och tog det lugnt lite på något hang-around ställe precis nere vid stranden, sen gick vi vidare till poolpartyt Du-port. As häftigt med upplyst pool och bar och disco precis bredvid :P Jag och nic var sugna ett bra tag på att hoppa i, vilket vi till slut gjode, lugn lugn, vi kom bara i till knäna, annars hade vi var tvungen att ta av oss kläderna, och de ville vi ju inte... ;)
Kvällen slutade med lite oh-jag-kommer-ihåg-den-där-gången snack i våra sängar. Väldigt oklart måste jag berätta!
Hela våran lediga dag har vi spenderat på stranden, jag glömde min bikini (!) Är det inte Mathias så är det Nic som lägger kommentaren "Tråkigt när det händer". Jag har en mamma som hjälper till att packa, packexperten,  extra bikinin får tas fram!
Inte för att vara sån men jag ska också berätta att vi gör lite nytta här också, som t.ex gymmar, städar lite och pratar bara engelska. :)

Imorn blir det en liknande ledig dag, sen startar praktiken på allvar, för min del i receptionen :)

Här kommer några bilder från dagen


Bild från Moods


Min sötnos


Jina, så som alla skriver här




pusspåer.


Kommentarer
Postat av: Lisa

åååh varför tog du inte med dig mig Giiinaaaa?! =O Jag ÄLSKAR egypten, vilket Hotel bor ni på? ^^ Lyllos er, hoppas ni har en sjukt bra (fast de vet jag att ni kommer ha) månad där nere! =D <3<3

2009-10-03 @ 14:41:27
URL: http://troublemakergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0