UPPDATERING EGYPTEN 2

hejhej.
Nu var det dags för ny uppdatering härifrån Egypten :) Idag har det varit stranden hela dagen, supermysigt verkligen. Har inte bränt sig någonstans men hemskt vad vita vi är, sappar ni ner lite kan ni kolla på bilderna :P  Efter det var vi en bra stund på vårat gym som ligger nedanför oss.. Längesen jag tränade riktigt hårt som jag gjorde idag, otroligt skönt måste jag säga + att det dämpar mitt sockersug. Tack för det, träning och sen är de borta :)
Ikväll blir det först middag på restaurangen, sen ska vi på spa-kväll. Ansiktsmask och fixa alla naglar. Ja, det behöver vi.. :)

Här kommer bilder från dagen här i El Gouna:


Nic ligger typ och sover eller något?

Vårat gym nedanför oss :)


Spännisen själv :)

JAG ÄR SÅ STAAAARK! ;)

Ni hittar hela albumet på facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0