run this town har blivivt min nya favoritlåt, bara så ni vet

Tjenna!

Nu är jag här igen. De här går ju bra ju! jag trodde jag skulle glömma bort de här bloggandet helt, men de sitter på minnet och de är inte alls jobbigt att skriva, faktikst.. så är de riktigt roligt. Den här dagen har också varit riktigt rolig. Mycket att göra och mycket folk, men inget negativt från någon, sånt gillar man. Sen när man kom hem vid fyra-tiden var de bara en banan man hann få ner i magen sen var de iväg igen. Kom hem för ungefär en timme sen och lagade mat så har käkat och nu sitter jag här. Nu ska jag låta som en sånhär "kändis-bloggare" (som blivit hjärntvättad av all uppmärksamhet och data som tror dom snackar med deras läsare medans dom skriver) och säga "hoppas eran dag har varit lika bra som min!". Ja ska dock inte lägga upp en bild på min nya mjukis-dress för sjuttioåttatusen spänn när jag har på med den sminkad som en klottervägg och med en riktigt stel och putande pose och skriva "de här är jag när ja myser och slappar i min nya mjukis-dress!". Låter riktigt clever! Nej. Det där får "kändis-bloggarna" sköta.. Nej jag har bestämt mej för att nämna de som jag (och säkert många andra) gått runt och tänkt på hela dan, bankrånet! Jag är verkligen inte kriminell, eller hejjar på olagligheter, men jag vill nästan att dom som gjort det kommer undan, för de är så jäkla bra gjort! Haha man skäms ju som svensk som bor här som har poliser som våra i landet. Ja menar, kom igen, ska vi kalla dom vårat försvar? Nej diggar inte alls dom för tillfället, jag är mer impad av den här maffian eller vad de är som gjort de! Har ni läsare inte hört om det här bank-rånet tycker jag verkligen ni ska söka på aftonbladet.se eller kolla nyheterna ikväll och känna er lite allmänbildade för nån dag plus få en intressant story att följa. Jag tänker i alla fall följa de här och se vad som händer. Ikväll blir det dock inget bank-rånsföljande, utan jag ska se idooool. Man önskar att man själv hade någon musikalisk begåvning för de ser så kul ut att va med och sjunga värsta bra. Sen så tycker jag juryn verkar så mysig, speciellt Anders Bagge, han är störtskön. Jag skulle vilja känna honon.

Nu måste jag gå härifrån, skolböckerna skriker på mej att det är dags att umgås med dom ett tag, kanon...
Imorgon är det fredag! hoppas jag hinner skriva då. Måste ju hinna få ner något så vi kan ha lite freedagsmyyyys!

hejsvej :)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

faan vad efter du e Gina, jag har ju lyssnat på run this town typ en månad nu juu, skämt åsido:) hoppas ni har de gött i öken landet;)



mvh eran bästa kompis Rasmus;)

2009-09-24 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0