BABY!

Hejhejblogg.
Idag är det mycket som står på schemat så det lär väl bli en ganska stressig eftermiddag. Dagens har annars varit bra, startade dagen med en långpromenad i morse med Angelica. Sen efter många om och men blev det en löprunda också :P Annars har vi haft ca 2 timmar gympa och nu näthandel. Eftersom jag är en så otroligt flitig person så är jag redan klar, och jag får inte gå med då får jag blogga lite istället :) Nice va.. nej jag ska ner på stan och köpa lite fix, jag och mathias har ju ett halvår på lördag så då ska han nog få en liten present :)
Båten går vid 17 någon gång så får se om jag hinner skriva innan dess :)
Pusspåer





Se vilka gamla bilder jag hittade! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjobaaah.blogg.se / LISA

2009-09-07 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0