TILLBAKA I VARDAGEN

hejhejblogg.
Nu var det ju verkligen jättelängsen jag skrev. Som ni kanske hörde eller om ni missat det säger jag det igen att dem två sista veckorna dog internet i Egypten. Inte så nice, men de gjorde ändå att jag och Nic fick umgås mycket mycket.
Jag vill ännu en gång tacka min kära gästbloggare för enligt mig har gjort ett toppenjobb. Många skratt på så få inlägg. Bra gjort.

Jag skulle kunna skriva en hel bok om resan, de hände ju verkligen jättemycket. Men otur som jag har, är de ju inte så många fans som skulle vilja läsa den så den idén avleds ganska hastigt. + att bilder säger mer om 1000 ord så ni kan checka albumet på facebook.
Nu är jag iaf hemma igen, har stabiliserat mig, första dagen i skolan gick bra. Ganska hård start med redovisning men ändå så tycker jag att jag är igång igen. Har en riktig myskväll ikväll med min sötnöt till pojkvän. Skön start på en skön vecka.
Ikväll har jag också pluggat klart det sista för kvällen, så nu ska jag nog äntligen gå ifrån datan och pussa lite på Mathias.
Jag ska skärpa mig med uppdatering, för detta är ju något som är superkul.
Trevlig kväll, pusspåer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0