SÅ JA..

hejhejblogg.
Ny vecka, ny dag. Är det inte underbart! Nej inte riktigt, förutom att jag har en grymt soft skoldag så hatar jag måndagar, och söndagar. Fast gårdagen var ganska bra ändå, efter middag slängde sig jag och m i soffan och kollade PLAYA DEL SOL, en av mina favoriter Sen skulle han såklart se sporten, så då somnade jag.

Dagens planer är inte alls många, men ändå känner jag mig helt uppbokad, men de är för att man ska vänta där, åka med bussen den tiden och bla bla bla. Jag ska iaf hem till Lummelunda, till mamma. Världens bästa mamma, brukar försöka säga det till henne, men de känns som om hon inte riktigt tar in det..

Igår lånade också Linnea vår lägenhet kom jag på, och har ni glömt hur hon ser ut kan ni ju kolla nu. Hoppas på en ganska bra dag, pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0