MY LIFE

hejhejblogg.
Jag kanske inte ens ska nämna att jag har varit dålig på att blogga, för det har ni säkert märkt ändå. Jag ska göra ett lite snabbt inlägg om några viktiga punkter som har hänt.

  • Torsdags, jag och Nic gick som sagt upp på scen i aulan för gymnasiet och hade ett kort föredrag. Det gick bra, men attans vad nervösa vi var. En hel del kan man ju försöka att jobba bort, men en hel del nervösitet bara finns där. Iaf, det gick bra. Skönt att ha det gjort.
  • Fredags, tjejkväll, ni tjejer som läser min blogg, och speciellt till julia som är sjuk idag. Tack det var jätte mysigt. Efter mysigt var kvällen helt knäpp, jag och två till satt och fikade på etage efter midnatt och efter det gick vi hem jätte flammmmsiga och såg några avsnitt av Sunes Jul. JA VILL OCKSÅ PÅ BAAAAARTY!
  • Söndags, jag var med min älskling. Underbart.
  • Måndag, idag, PLUGG hela kvällen. Har världens största prov imorn, typ.
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0