MONGO FRÅN KONGO (EGYPTEN)

hejhejblogg.
jag har precis tagit sprutan, svininfluensansprutan, grissprutan och allt vad alla kallar det. Oh, attans vad seg jag blev i armen, känns som jag är jätte stel. Huuueee.
Idag blev det ändrade planer, skulle ha åkt hem och sovit efter skolan, kroppen känns inte helt okej men det blir att jag åker och jobbar istället. Bra tycker jag, får lite gjort.

Senaste dagarna har jag inte skrivit, har kanske inte haft lust man vet inte. Humöret är ju inte heller på topp, när det är någon konstigt monga vid namn Don som sitter och skriver till en på facebook hela tiden. Tydligen någon man träffat i Egypten men när jag och Nic diskuterar detta med varandra kommer vi fram till att vi aldrig har mött personen.

Jaja, jag tänkte blogga senare ikväll om jag hinner, då får ni bland annat höra om mina planer för helgen. Pusspåer mina typ 3 läsare. (Man kan ju alltid låtsas, skönt om det hade varit så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0