KÄNNS HELT FEL

hejhejblogg.
Jag måste ju börja med att berätta att gårdagens fest var så kul! Alla såg hemska ut (bilder kommer spridas inom kort) och miljön var så otroligt äkta. Huset var ett gammalt psykhem villket gjorde stämningen mycket hög. Det var inte bara en vanlig fest utan också massa konstigheter som typ att gå ner på spöktur i källaren. Hu. Jag gick med min faster som var så pissigt rädd så hon skrämde upp mig med. Inte riktigt okej.
Känns underbart att kunna vara på en fest där man inte behöver vara livrädd för att någon "ska råka" (som det brukar låta) få med sig sin kamera hem. Utan det värsta som hände, var att någon suttit och tagit egobilder med min kamera på sig själv. Härlig människa.

Och nu då, vad hände idag, ja, man kan ju tro att jag har varit med om det värsta men icke, min medicin slåt ut mig helt och jag är osannolikt trött. Har varit och kollar på M:s match, mycket bra match, att den inte var spännande är ju en annan femma.
Så ikväll blir det middag med hans familj (passar på att blogga nu när han är i duschen), sen imorn är det ny vecka och det är jag så laddad för!!! eller inte.

Trevlig kväll. Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0