JAG HAR TID

BARA FÖR ATT MATHIAS ÄLSKAR NÄR JAG GÖR SÅDANA HÄR FRÅGOR. HAHA :)


Ålder?
17 år
Var bor du? Visby, Södertorg
Bor tillsammans med? Med min pojkvän
När tog du studenten? Har ju inte tagit den ännu
Något jobb? Ja, jobbar extra på lekstugan :)
Pussat någon idag? Ja, hemlis :)
Vad har du ätit idag? Lunch..
Dagens roligaste? Linneas hål-i-tungan-dialekt
Har du många vänner? Alldeles för många :)
Har du pojk-/flickvän? Ja :)
Vem pratade du med i telefon senast? Maaathias.

SENASTE..
..personen du kysste? pojkvännen.
..gången du spydde? hmm, nån månad sen, intressant va?
..gången du grät? Igår kanske.
..pizzan du åt? Vesuvio
..gången du var i Göteborg? September 09
..gången du var i Stockholm? Nu för några veckor sen
..gången du var full? ojoj, oktober kanske?
..personen som såg dig gråta? Mathias

VEM..
..vill du kyssa nu? Mathias
..vill du sova bredvid inatt? Svarar samma där.
..ska du träffa imorgon? Mamma!
..sjöng du senast för? sjunger aldrig..
..vill du ta med på en romantisk resa nu? Mathias, åker snart till Milano
..förtjänar att dö? jag vet några speciella.

VAD..
..vill du helst göra nu? Åka berg-o-dal-bana :)
..vill du ha nu? Choklaaad
..längtar du till? Tordags.
..är det bästa som hänt dig? Mathias ♥ + att jag har dem föräldrar jag har

Gud vad ni fick veta mycket om mig nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0