GE MIG MER!

hejhejblogg.
Jag är i lägenheten och har haft en jätte skön förmiddag, slutade vid 11 och gick direkt hem hit. Jag, linnea och frida har pratat massa minnen och spelat YATZY! kan ni tänka er, spelat yatzy? Senast jag gjorde det var i somras när jag var i Ihre med mamma & linn och mamma vann överlägset och hon var tvungen att skriva över hela pappret "Mamma vann, Gina fösvann" vilket hon tyckte var jättekul för jag fick höra en hel vecka efteråt om hur dålig jag var. Jaja, nog om yatzy. Jag pratade iaf med min älskade mor förut då jag fick veta en väldigt bra nyhet. Inte helgen som kommer utan nästa ska jag till östhammar till mina efterlängtade kusiner. Mm vad kul det ska bli :)

Nu ska jag dela med mig av den tråkiga nyheten, ikväll fanns de planer då jag, Sofie och Charlotte från laget skulle va hemma hos Sara och ha en rikitgt myskväll. Men Sarasötnöt har fått någon infektion i kroppen och är sängliggande. AS, vad tråk. Ville träffa er ju, jag får väl hoppas på det bästa. KRYA PÅ DIG SÖTGRÖTSARA! <3


Om ni inte visste det så snöar det ute, och min pojkvän är jätte bra på att skriva sin lilla hörna där ni borde gå in och kolla. www.laget.se/follingboherrar  Annars, pusspåer.

Kommentarer
Postat av: mr magic

"Gina is a punkrocker"

2009-11-04 @ 18:29:35
Postat av: saara

Tack bästa Gina <3<3

2009-11-04 @ 20:52:37
URL: http://saarasegerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0