GE MIG LJUS

Hejhejblogg.
Jag är på fötter igen efter min lilla fight med verkliga livet. Jag är hemma i Lummelunda, har ätit god mat, sett många smörprogram som påminner om alla skruttiga eftermiddagar man hade förut, och är helt nöjd faktiskt. Försöker sitta och ladda upp bilder på facebook från resan, men det går ju så otroligt segt att jag är nära att skita i det.

Varför blir aldrig som man tänkt sig? Är människan på något sätt dålig att planera med tidsuppfatning o.s.v.? Eller vad beror det på? För jag kunde svära på att för 6 månader sen att jag skulle ha den bästa hösten någonsin.. Efter att jag kom hem från Egypten känns det som om de mesta bara snurrar. Förutom att jag har bästa pojkvännen och vi har flyttat ihop i en fräsch lägenhet med ett jättebra läge på södertorg så känns allt annat, jag kan inte sätta ord på det. Men typ konstigt. Innebandyn är igång och det är jag så glad för, jag får träffa Sara, Charlotte, Sofie och alla andra favoriter där. Och sen kommer man till ämnet skolan, allt fungerar som det ska, jag anstränger mig och får bra betyg på det uppgifter jag jobbat för. På torsdag ska jag och Nic hålla tal i aulan, det är som att jag inte har några känslor längre, eller om jag har alldeles för många.
Jag har inte heller nå förväntningar längre, bara är där men ändå inte där. Vill göra något annat och känner mig rastlös eller något. Och när ni läser det här kan man ju tro att jag har en diagnos eller något, men jag tror bara det är höstdepp och jag ska bara göra mig redo för att möta det med och inte följa med. Ner.

Jag förstår egentligen inte att jag har dom läsare jag har, ni är många och vad kommer ni ifrån? Man vet inte.
Men jag är sån, otroligt bra på att ursäkta mig själv så ni gillar väl helt enkelt min blogg. Det får ni göra, utan problem.

Nu ska jag sätta mig och läsa igenom svenskaläxan medans bilderna på facebook laddas. Sen ska jag vänta tills ett nytt inlägg från hennings hörna dyker upp. http://laget.se/follingboherrar  Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: sara

Söta gina då :) <3

2009-11-09 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0