SWEET HOME!

hejblogg.
Har precis tränat klart, as skönt. Känner mig helt död, helt slut på alla sätt. Hoppade över min tänkta poweryoga och körde 90 minuter spinning istället. Jag älskar musik. Det är det man ska ha när man tränar. Det ger både energi och lugn på samma gång. Det får iaf fart på både tankar och kropp.
Jaja, vad har jag gjort annars idag förutom mitt träningspass. Har faktiskt hunnit med ganska mycket, vaknade i morse, hade Goffe vid andra sidan rummet, snäll som jag är väckte jag honom med. Kände mig lite ensam där på morgonen. Fixade i ordning mig snabbt och mötte sen upp mamma. Jag gick och solade och sen fixade vi några ärenden på stan.
Åkte hem i fullfart, började städa hemma, hjälpte mamma. Ibland kan det vara skönt att umgås med henne vad man än gör. Vi kollade upp några högskolor till mig. Jag vet ungefär vad jag vill bli och det leder till att jag ska plugga vidare direkt. Känns också skönt, så jag har faktiskt framtidsplaner, och små är dom icke. Men men, för att återgå till dagen. Jag har pluggat lite, och gjort iordning mitt hår. Så där lagom intressant.
Nu ska jag packa lite till imorn, en dag full med planer vettuuu. Bl.a. lång skoldag, träningsmatch mot Endre och lite läxor ska göras.
Vi hörs. Pusspåer.



Bara 7 veckor och 3 dagar kvar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0